neděle 8. května 2011

18.týden

Tak tento týden začnu vnučkami.
Terezka měla své už třetí vystoupení.Moc se mi to líbilo.

Anička si začíná rozumět s naším psem.Chce piškoty a k Šerilině radosti je hezky rozdává.A to většinou každý piškot napřed ukousne.

A takhle si dneska sestry hráli.Nikolka si chtěla kreslit ale to by tam nesměla být Anička.


A teď trošku přírody


A také zvířátka

Snažila jsem se fotit mravence v mraveništi.Ale ani jedna fotka se mi nepovedla.Oni potvůrky se nezastaví ani na chvilku a všechny fotky jsou rozmazaný.A fotila jsem tak zběsile že jsem najednou zjistila že mi lezou po foťáku a po rukách.Ještě teď se ošívám jak mi to bylo nepříjemné.Takže na ukázku dám i ty nepovedené jen pro představu.
A tady mi potvůrky lezou po objektivu
Nikolka si posbírala kamínky.No neodolala jsem


No a na závěr dám západ slunce který jsem fotila cestou domů z Terezčina koncertu

1 komentář:

Janina64 řekl(a)...

Ahojky Hani mě už několik dní zase bolí hlava tak sem tady minimálně ...ale ty úlovky jsou čím dál lepší ,,,líbí a máš moc šikovné vnučky a hezké....my s tátou se asi nedočkáme kluci jsou sami ,,ještě že máme Sábu:-) pápá já ani né ale muž by už rád byl dědečkem ...tomu my neporučíme....