neděle 1. května 2011

17.týden

Když jsem končila projekt 365 tak jsem si tak nějak oddechla neb jsem měla pocit že už není pořádně co fotit.Ale s příchodem jara mě focení zase baví fotím pořád něco a pak přemýšlím co vyberu sem.Moc mě baví fotit venku a to v zimě moc nejde.Pořád fotím květy a lístečky a snažím se aby to bylo trošku jiné.Sice mám pořád pocit že mi to nejde ale to mě neodradí.


A jen malinkej výběr včeliček, mám jich hodně to mě moc bavilo.


A protože byl první máj lásky čas tak trošku líbání pod třešní aby nám děvčata neuschla

Přelezu to nebo ne?






A ještě jeden trpaslík pro Štěpánku :-))

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Hani super fotky.. lístečky,kytičky,včeličky,líbačka i úprk Aničky z pískoviště... super postřehy máš... a velikonoční vajíčka jste měli úžasný...

Janina64 řekl(a)...

Ahojky Hani ..taky si říkám že mě to venku víc baví a u včeliček sem se vyřádila slušně taky ,,,,a ty žlutý pampelišky no to nemá chybu....:-)pápá