neděle 30. května 2010

150.den

Dneska jsme se probudili do ošklivého rána.Včerejší domluva že pojedem na chatu padla.

Tak jsme si udělali oběd a zalehli odpočívat na gauč.A to mě napadlo jak krásný výhled mám protože právě na chvilku vykouklo sluníčko.

Pak se zase zatáhlo sprchlo a z jedné strany zamračeno a z druhé svítilo slunko.Šla jsem věšet prádlo na balkon a vidím duhu.Teda ne moc výraznou a ještě schovanou za stromy ale duha byla.Snad jí najdete.


A k večeru jsem už pohody měla dost a pustla se do moravských koláčků.Trošku se mi roztekli ale chutné jsou.

2 komentáře:

Janina64 řekl(a)...

ahojky tak to počasí bylo asi všude stejné ...já na balkoně fotím mráčky a za mnou už se hnala bouřka ,,,taky mám zdokumentováno ... opět se nedalo pořádně nic udělat,,, pá

Jiruska řekl(a)...

skvělé, Haničko! Líbí se mi tu u Tebe moc!