pondělí 24. května 2010

143.den

Dneska po příjezdu na chatu jsem si uvědomila že jsem včera nekontrolovala jiřiny.Tak se jdu podívat a mám radost už lezou.

Pak jdeme s Nikolkou na cestu (venčíme Šerilu u chaty nic neudělá,takže jsme venku ale stejně musíme venčit :) )  ona sbírá havěť a já fotím havěť.


Pak jsem vyndala lehátka že se jdeme opalovat ale místo toho zkoušíme jak fotí samospoušť.

Potom bylo Šerilce smutno tak šup ke mě (je to žárlivka) tak Nikolka nás musela vyfotit.

A protože děda zase sekal trávu tak Nikolka mu musela pomáhat.A při tom našla houby zítra máme kyselku.


A kdyby jste nevěděli jak klečí sportovci tak Nikolka vám to ukáže.

A nevím proč ale na Nikolku ta havěť lítá sama.Měla obrovskou radost když se jí na tričko usadil brouček.


A to nejlepší nakonec už pokvete šeřík.

1 komentář:

Janina64 řekl(a)...

ahojky krásný úlovky ..a ten brouk na Nikolce mě připomněl když Sába měla kobylku na sobě a pak jí kousla to bylo řevu...tady je scrapbook Lo
http://www.mimibazar.cz/scrapbook.php?id=1358668 pápá