středa 31. března 2010

90.den

Dnešní den začal celkem pohodově.Navštívila jsem vnučku Aničku.
Pak jsem udělala pár fotek u sousedky na zahrádce.





Odpoledne jsem šla v klidu do práce a v 17.hodin se to stalo.Řízla jsem se u kolena a musela do nemocnice na šití.Mám tam dva stehy.


Ale ani bolavá noha mi nezabránila v tom abych si před nemocnicí nevyfotila krokusy.Můj muž sice kroutil hlavou.Ale co nadělá že?

5 komentářů:

Eva řekl(a)...

.... jejda Hani... ty mě děsíš... tak pohodově to začalo a najednou ... ať si brzy fit !!!

Štěpánka.Š řekl(a)...

Hani... ty jsi prostě ďábel.....!!
A fotečky jsou skvělé...!!

Tutule řekl(a)...

Teda Hani!!! Ať se bebí brzo zahojí!!!
PS: Ta Anička ale roste jako z vody !!!

Marie řekl(a)...

Posílám pofoukání, Ježiš ta Anička tak vyrostla, ta má tak krásný kukadla babičko.
Skvělý fotky

Jiruska řekl(a)...

au au.. tak ať Tě to už nebolí... ale fotky parádní!