neděle 7. března 2010

66.den

Dnešní den je nějaký divný.Nemám doma stání.To bude tím sluníčkem za oknem.Volala jsem Hance že jdu na procházku a má tam návštěvu.Volala jsem synovi že jedu na návštěvu a oni jedou také na návštěvu ale na jinou.Tak z jsem se rozhodla že jdu ven.Udělala jsem si procházku u nás za barákem v lese.Sluníčko hřálo bylo hezky teploučko tak jsem ŕáda že jsem se vypravila.Dvakrát jsem viděla srnky ale nepočkali až vyndám foťák(potvory jedny).Tak i když jsem neulovila ty srnky tak nějaké úlovky přece jen mám.










A na závěr co jiného než naší věž.

No ta věž na závěr asi není až tak správný konec.Tak na závěr pohled na mé kalhoty.Krásně namrzlé.

4 komentáře:

Evajs řekl(a)...

Super den,krásný fotky,hani!

Štěpánka.Š řekl(a)...

Tedy Hani....... jaktože jsi mě nevzala sebou...?????????????
Taková parádní reportáž a fotky z ní.... za 1....!!!

pacina řekl(a)...

nádherné fotky.Za chvíli budu znát Nejdek aniž bych tam byla.:-))

Jiruska řekl(a)...

tohle byl luxusní den a ty jsi ho opravdu luxusně zvěčnila! U nás je tak krásně!!