pondělí 22. února 2010

53.den

Dneska cestou z práce jsem se zastavila u nás v prodejně krmiv pro zvířátka a mimo dobrůtek pro Šerilku koupila i slunečnici pro Nikolku do školky.

Od té doby co mají na zahradě krmítka pro ptáky je tam veselo.Už když přicházím tak slyším jak vesele prozpěvují.A aby to kosákům nebylo líto že sýkorky mají krmítka udělali i krmítko kosákům.

Myslím že to je úžasné učit děti aby mysleli i na zvířátka.

A když jsem byla v tom utrácení tak jsem neodolala rukavičkám za výlohou našeho obchůdku látek a musela si dvě koupit.Staré už byly propálené a mastné no prostě chtělo to nové.

A když se tu už Nikolka nudila(protože já si četla Bbabinet) a začala fotit sama sebe

Tak jsem usoudila že se jí nejspíš budu muset věnovat.

A musím přiznat že nejsem autorem posledních dvou fotek.

Žádné komentáře: