pátek 5. února 2010

36.den

Dnešní páteční den byl zase ten kdy chodím pro Nikolku do školky.Mají hezky ozdobené stoly sněhulákama které si udělali.
Pak jsem se jako vždy musela v šatně kouknout jaké nové výtvory Nikolky tam vysí.Vždy jí to pochválím a ona je náležitě pyšná.Dneska tam byl ptáček a medvídek.


Pak jsme se oblékli a šli domů.

Venku na stromě mají udělaná krmítka pro ptáčky a nosí jim tam zobání.Jeden kosák si sedl vedle nás na plot , kdyby Nikolka nezavolala babi foť tak jsem ho mohla mít hezky z blízka.Ale uletěl a sedl si na strom.


Domů jsme si donesli obrázek který Nikolka kreslila.Je tam maminka a miminko.Nevím kde ho vzala tak velké když je ještě v bříšku.Ale už si asi představuje jaké bude.Ale mám radost že mamka i miminko se smějou.To tak nějak ukazuje co si o tom myslí.

Cestou do práce jsem si fotila u nás za Albertem rampouchy.Jsou teda dost velký.Byli tam nějací dva klučinové tak asi dvanáct let a pokuřovali.Napřed si mysleli že fotím je ale ubezpečila jsem je že nefotím a rodičům žalovat nebudu.(ani je neznám).A ten jeden se mi ptal jestli jsem tu na dovolený když si fotím.Přišlo mi to srandovní.Tak jsem jim vysvětlila že si fotím jen tak pro radost.

Žádné komentáře: