úterý 24. července 2012

29.týden (2)

Tak jsem hledala něco modrého.A stačilo zvednout oči od klávesnice a na nástěnce mi vysí modrý ptáček od Nikolky
A hned u PC mi leží můj modrý foťáček co mi vloni donesl ježíšek neb mi chyběl malej foťák do kabelky.
Mám pocit že mám suchou pleť a jdu se namazat mojí oblíbenou niveou
Jdu věšet prádlo na balkon a do očí mě cvrkne staré ramínko na které věsím svetry

Zvednu oči a vidím že i obloha je modrá
A nakonec přijde Hanka s dětma a Anička má na mikině modré srdíčko
A příště mě čeká zelená

1 komentář:

Janina64 řekl(a)...

Hani já se vždy těším jak malá a opět nezklamala vidíš jak se musíš ohlížet k něčemu to je taky dobrý né jen vybrat ale taky dobře vyfotit a to se ti parádně daří už se těším na zelenou...pá jo a week jdi do toho to jen že musíš ten den nafotit takových fotek a nesmyslných:-) abys pak mohl vybrat smyslných 9 za den:-),zatím mě to baví a je to zpestření ...jinak na tom nic není pá