úterý 12. července 2011

27.týden

A je tady pokračování.A ne poslední.Měla jsem týden volna a mám tolik snímků že sem budu snad vkládat celý týden.No ale napadlo mě že zase přijde doba kdy nic nevyfotím.

Anička zlatíčko za kterým se běhá tak hodinu a pak se vyberou maximálně 4 fotky.Ale ta se psem z té mám radost.I když než mě napadlo fotit už to Aničku nebavilo a zase se zvedla a šla jinam.

Nikolka dostala koťátko
a já jsem pokoušela samospoušť.Byla jsem sama na chatě a nudila se :-)

a také něco z přírody to si neodpustím

a u cesty nám vyrostl masák.Ale vybral si mraveniště.

1 komentář:

Janina64 řekl(a)...

Hani krásný autoportrét ...to mě to nejde já se neumím sama fotit nevím jak se mám tvářit většinou se mračím a ty fotky nejsou použitelný....ale taky to zkouším když sedím na houpačce :-) ..pá dnes jsme měli vyrazit na parník na Máchovo jezero a od rána se tady mračí a bouří ,,,ach jo tak nejedu nikam strach je silnější,,,pá