neděle 30. ledna 2011

4.týden

Tak jsem tady po týdnu.Něco málo jsem fotila ale ne každý den jako když jsem dělala 365.
Napřed naše Ančí v nemocnici.Takhle dostávala ATB
Takhle přivítala Nikča mamku když se nám konečně vrátila domů.

A teď tu mám můj noční pohled z okna (opět hokus pokus)

Všude sníh a bílo a na jednom místě v záplavě sněhu je rostlinka co se jí pod sníh nechtělo.
Vikýř na našem kulturáku.

Při zalévání primulek jsem si všimla že jsou ze srdíček

A dneska při dělání oběda jsem našla také srdíčko.Že by mi ty srdíčka konečně nesli trošku štěstí?


Nikolka ve školce a její výtvory na nástěnce

A aby to Andulce nebylo líto tak ještě Andulka mnoha tváří


1 komentář:

Janina64 řekl(a)...

Ahojky toto letí máme měsíc za sebou ...jo zkouška z foťákem dobrý ...taky čtu že už sou holky doma ...to je dobře,,měj se hezky Hani a srdíčka víš že já tyhle miluji ....takže suprr ať ti přinese štěstí...pá