sobota 26. června 2010

177.den

Dneska jsem vstávala velmi brzo a měla jsem velkou radost z právě vycházejícího sluníčka.
Jeli jsme s Nikolkou na zájezd který pořádají naše odbory do Zoo v Plzni.

Vedoucí našeho výlet zavelela jedem a vyrazili jsme.




Vautobusu bylo vážně veselo.Ani prckové se nenudili.

Nikolka tam měla kamarádku ze školky.



V Zoo se jí líbilo.Myslím že jsme ho ani neprošli celé pořád jsme všude všechno četli a důkladně prohlíželi.

Samozřejmě že jsme navštívili i Dinopark.


A potkali jsme pana Saudka.Ještě že jsem měla foťák v pohotovosti.

A lovila jsem beze zbraní jedinou mojí zbraní byl foťák.


4 komentáře:

Janina64 řekl(a)...

jůů tak to slibujem Sábě už 2roky od nás je to taky daleko ... ale určo jí to splníme já bych se taky ráda podívala... tiše závidím:-)))

Štěpánka.Š řekl(a)...

Hani... super úlovky.......!!
Jsi fakt borka...!!!

Anonymní řekl(a)...

Jéé... Haničko... my tam byli minulý víkend... Saudka jsme sice nepotkali,ale užili jsme si to stejně jak vy... a dneska ráno mi zrovna Ema říkala, jestli nevyrazíme do Dinoparku ... no nemít to tak z ruky ... tak bych si klidně dala repete :-) Tvůj lov beze zbraní je super... krásné záběry !!!

Jiruska řekl(a)...

Hani, to jsou super fotky... taky se tam s dětmi chystám... ale určitě takové štěstí mít nebudu, abych potkala Saudka... skvělý úlovek a opravdu krásné fotky...